su2piedi e Dino da Sandrà

A SPASSO COL DINO

Anche i bambini adesso conosceranno il Veneto grazie al Dino!
Dino Da Sandrà camminerà con me, perché anche lui sa bene che ogni angolo del territorio custodisce un patrimonio preziosissimo di tradizioni, storie e persone spesso sconosciuto ai più.

Qua ghè tuto el progetto, i contatti, ma sopratuto el calendario dele tappe. Se Jesusleny l’è visina a casa tua, scriveghe su feisbuc! Te pol dirghe ndo nar a magnar, a dormir, ndo ghè calcosa da vedar o anca solo ofrirghe un spris.

Dino da Sandrà

SETTIMA PUNTATA – IL VINO DI BARDOLINO

Conitnua el me viagio cola Jesus su e sò per el Veneto per scoprir tute le so belesse, carateristiche, per farghele conoser ai Veneti, ai non Veneti e anca ai Foresti. Sta olta semo a Bardolin, o Bardolì, perla del lago e ne fermen in cantina da Zeni a ber un goto.

SESTA PUNTATA – CASTEL D’AZZANO

Come ve avea promesso, n’antra puntata del me viaggio in giro per el Veneto con Jesusleny Gomes. Sto giro son a Castel D’Azzano, che come tanti Paesi Veronesi el ga na storia longa. Go messo anca i sototitoli parché magari i Veronesi la storia dela so provincia i le sa (cisà) ma quei fora provincia e fora region magari no.

QUINTA PUNTATA – AL CASTEL DI BEVILACQUA

Ve l’avea promessa la Quinta Puntata de @su2piedi.it. Jesusleny Gomes l’è drio traersar el Veneto a piè per far conoser a tuti la cultura, le tradisioni, le persone, i angoli pì sconti e quei anca un po’ più famosi. Come el Castel de Bevilacqua, un edificio splendido che risale adiritura al 14esimo secolo. L’avea fato costruir Guglielmo I de Bevilacqua, che da venditor de legna l’era deventà vassallo del vescovo, per difenderse. Nei anni dopo l’è diventà na dimora nobiliare; i l’ha brusà, butà so, fato e desfato, finché nel 1990 na fameia no la l’ha risistemà come l’è adesso. Come disì? Che la Carolin l’è gelosa? Ah me par che la pol star proprio tranquila, alà!

QUARTA PUNTATA – LA ROTONDA DI ROVIGO

Ancò ve presento la nostra visita ala Rotonda de Rovigo, “Chiesa della Beata Vergine del Soccorso”, che risale al XVI secolo e la ga na storia che… che ve conta el nostro amico Luciano! bon Veneto a tuti.

TERZA PUNTATA – ADRIA

No ghe la fasso più, go le buganse soto i piè e na sè che me bruso! Son rivà a Adria. Se te vol ofrirne da bira a mi o ala Jesus, scrivi qua: https://www.facebook.com/su2piedi.it/

SECONDA PUNTATA – AGRITURISMO LE CAVANE

Ancò son sta ale Conche de Codevigo, ndo che la provincia de Padova la toca el Mar (un po’ come Castelnoo ai Ronchi per capirse). Se volì ospitarla come ha fato quei del’agriturismo le Cavane o ofrirghe un spris, mandighe un mesagin su Feisbuc! E bona dominica a tuti.

PRIMA PUNTATA – BENVENUTI

Cari butei e butele, ancò ve presento l’inisiativa de Jesusleny Gomes, na butela Brasiliana che l’è vegnua a Verona tanti anni fa e l’è deventà Veneta, ansi pì Veneta de tanti altri che qua ghè nati. La ga vuo l’idea de lasarghe la so ditta (na ditta de consulensa de Verona) in man ai collaboratori e partir per un viaggio a piè su e zo per la nostra splendida Region, in serca de cultura, storia, enogastronomia (l’è cultura anca quela), attività, personaggi famosi e manco famosi che se dà da far per render la nostra tera fertile e acogliente, con foto e filmati tuti i santi giorni. Ancò la va a Adria, che adesso l’è famosa per le sdinsale ma gavì da saver che l’è na citadina che gà più de 2600 anni de storia! Visto che l’idea la me piasea, anca mi co Alessio Gamba faremo con ela le tappe del giro, sperando che no me vegna le buganse soto i piè… Forsa Veneto!